Veel gestelde vragen
Onze webshop is met zorg samengesteld en gevuld met producten. Mocht u onverhoopt nog iets missen laat het ons dan weten. Heeft u vragen over het bestel, retour of betalingsproces? Hieronder leest u de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u graag persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op of breng een bezoek aan onze winkel in Rijssen.
Bestellen
Hoe moet ik bestellen?
Klik op een product om naar de productpagina te gaan, hier wordt de productinformatie getoond en kunt u het product in de winkelmand plaatsen. Via de winkelmand navigeert u naar de bestelpagina. Vul de factuurgegevens en eventueel aanvullende informatie in. Vervolgens kiest u de betaalmethode en plaatst u de bestelling.
Hoe bestel ik in het buitenland?
Natuurlijk kunt u ook producten bij ons bestellen vanuit het buitenland. Vul bij de factuurgevens uw verblijfplaats in het buitenland in, extra kosten voor de verzending zijn voor rekening van de koper.
Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?
Ga naar uw winkelmand via de button rechtsboven het scherm en klik op het kruisje voor het product. Uw product is verwijderd uit de winkelmand.
Hoe krijg ik de goederen thuis gestuurd?
De goederen van Saffier Juwelier worden altijd per aangetekende pakketpost verzonden en zijn verzekerd totdat u de bestelling heeft aangenomen.
Retourneren
Mijn product is niet wat ik er van had verwacht. Wat nu?
Geen probleem! Wij het helpen u graag met zoeken naar een product wat wel aan uw verwachtingen voldoet. Het aangekochte product kunt u, na overleg, retourneren. Wanneer we het geretourneerde product hebben ontvangen zullen we het product controleren.
Zijn er extra kosten verbonden aan het retourneren?
Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Natuurlijk kunt u het product ook kosteloos bij ons afleveren in de winkel.
Hoe lang heb ik garantie?
Garantietermijnen verschillen per product, neem contact met ons op voor het exacte termijn.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij bestelling via de webshop kan betaald worden via iDeal en Bancontant
Er is iets mis gegaan tijdens de betaling, wat nu?
Wanneer er iets mis gaat tijdens de bestelling, kan u contact opnemen met onze klantenservice via https://www.saffierjuwelier.nl/contact/